22/2-09

Söndag igen! Sov länge i morse. Vaknade vid elva. frukost med sambon, sedan åkte han iväg till Johan de skulle ut på isen och sladda med bilen, hur kul det kan vara!? Själv duschade jag mig och messade Sofia och frågade om hon ville hänga på till stan. Tycker jag kunde unna mig lite nytt till garderoben somredan är mer än full! Det blev inte så mycket. Ett brun/vitt linne, Beiga chinos, en rosa topp och ett nytt rouge. Var sugen på att komma hem med mer men hittade inget. På väg in till H&M stötte jag på Ellen. Va galet längesedan vi sågs. Bestämde preliminärt att vi skulle ta en fika på torsdag. Jobbar ju till halv sju så blir svårt att hitta på så mkt med tanke på att hon börjar tidigt dagen efter (tror jag). Men en fika räcker gott:) Blev glad att se henne! Sedan blev det veckohandling. Hade inget mynt att stoppa i vagnen så det fick bli två proppfulla korgar. Hatar att gå och bära allt. Glömde dessutom hälften. Typiskt. Sedan kom jag hem och började jag laga mat att ha med till jobbet imorgon. Blev sötsur gryta med massa annanas och grejer med ris. Gottgott! Sedan hade jag inte så mkt ork kvar. Borde egentligen städa iordning lite men hade ingen ork så jag har bara bytt lakan i sovrummet. Alltid något:) körde även igång en tvätt med de gammla lakanen. Så skönt att vi har egen tvättstuga i huset! Kan tvätta precis när jag vill! Tråkigt att helgen är slut. Vill ha mer! Puss & kärlek<3 PS. Någon som vet en bra aktivitet som inte kostar som man kan hitta på med ca 15 pers? behöver ideér till tonår på onsdag! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0