Alla <3 dag!

Dagen började kl 05:00 då jag gick upp och gjorde mig iordning för att sedan bege mig mot Borås där jag skulle hämta upp Fior och Carol. Vi har nämligen planerat en resa till Ullared idag! Fasen vad vi har längtat! Var lite trött när jag körde iväg mot stan men det gick bra. När jag hämtat upp de andra två gick det ännu bättre. Tror inte det var tyst en halvminut under resan dit. När vi kom dit lite efter sju var det nästan inga bilar alls på parkeringen. Vi fick stå tredje bilen bort från närmsta/största vagnhuset. Inte illa:) Vi var nog där till ett. Då hann vi även med att fika två gånger! Handlade endast för 600 kr ca. Fast inget går upp emot utförsäljningen på CDON! Nu har jag varit hemma ett tag och grejat lite. Jonas skall komma från sin pappa och hämta mig snart. Vi skall iof bara tillbaka dit men jag orkar verkligen inte köra mer bil idag! Något romantiskt lär dock inte hända idag! Men hoppas att vi får en trevlig kväll iaf! Puss Z:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0