Danmark:)

Igår vid ca 06,00 åkte jag Jonas och jönna till danmark. Vi åkte helsingborg-helsingör färjan. Illa smidigt och billigt framförallt! Kostade bara 365 kr tut&retur! När vi kom fram till Helsingör visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi knappade in köpenhamn på gps:en för å kolla om det var långt. Det var bara fem mil så åkte dit. Vi gick lite på ströget och åt på någon mysig restaurang. Efterätt åt vi på något mysigt café. Typ belgisk våffla med mjukglass och chokladtopping på. Mmmm... Sedan hörde vi massa musik ute på gatan då var det typ högvakten (eller nått) spm gick och spelade. Massa folk följde efter och eftersom vi inte hade något bätte för oss hängde vi på. Turen slutade vid slottet. De skulle byta av vakterna som redan stod där. Hörde inte riktig på vad jönna sa. Stod mest och kollade. Sjukt diciplinerade var dem iallafall! kul å se! Sedan kände vi att det var dags att åka vidare mot färjan. Innan stannade vi i någon affär och handlade med oss lite alkohol hem. Jag köpte bara två flaskor vin var inte så sugen på mer. Köpte däremot tre flak öl, två flaskor jäger och en två liters vodka till brorsan:) vi var hemma så jag precis han se att emd gick vidare till final i Melodifestivalen! Toppen! Hade en underbar dag med killarna får jag säga! puss å kärlek

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag plockar också om dagarna i mitt arbete. Jag jobbar på ett lager som säljer kontorsmatrial.

2009-02-22 @ 17:38:03
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0