Sammanfattning av helgen

Vill bara börja med att skriva att jag inte är trög eller nått som inte gör stycken när jag skriver. Min dator vägrar helt enkelt! Kan ta tio raders mellanrum men sedan sitter all text ändå ihop. Hoppas att det går att läsa iallafall! *I fredags jobbade jag ju till halv sju som vanligt. Sen när jag kom hem blev det lite varma mackor och Lets dance. Älskar verkligen det programet. En annan favorit just nu är Sveriges värsta bilförare. Det är verkligen galet bra! Det går på torsdagar kl20,00. Loppan var hemma hos oss då och Tattuerade mig samtidigt som vi kollade. Han blev inte så glad när jag satt och as garvade. Jag tror inte jag satt så still som det kändes!:) Tattueringen blev iallaafall toppen snygg tycker jag! På fredagen blev det sängen hyfsat tidigt för mig. Fick galet ont i huvudet. Vet inte varför men får ju det ibland. På lördagsmorgonen åkte jag och jonas till hjulet i Vårgårda. Där träffade vi Barbro (mattes mamma) så vi stod och pratade lite. Sedan åkte vi och fikade semla på något café. Det var hur gott som helst. Semla är något bland det godaste jag vet!:) Sedan var det dags att åka hem och börja göra sig i ordning. Vi skulle ju på bröllop. Jonas vänner Marcus och Rebecka var det som skulle vigas. Man blev allt lite sugen när man såg dom stå där framme i sina fina kläder och allt. Festen efteråt var hur kul som helst! Vi var nog inte hemma förens halv ett eller något sånt. Då va man rätt trött. Snöa gjorde det oxå. Idag har vi änsålänge bara städat, handlat och tvättat lite. I eftermiddag skall vi kolla Sverige Finland hockey. Och efter det blir det buggkurs igen. Om jag hinner skall jag försöka hinna baka bullar oxå. Är så sugen på degen just nu!:) Hoppas även att ni som läser har haft en toppenhelg! Puss å kälerk Z:a

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad blev det för tatuering? :)

2009-02-08 @ 14:46:14
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: daniella

hej hjärtat! hur e de.. kan inte du å jag ta å ses någon dag snart? va ju så längesen.. vi kanske kan åka till gbg å shoppa eller nått? puss

2009-02-10 @ 13:14:54
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Arandur

hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.



btw, kolla in denna foto utmaning, behöver lite flera deltagare :)

http://arandur.blogg.se/2009/january/fotoutmanining-hos-arandur.html

2009-02-10 @ 13:16:42
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0