Söndagkväll igen!

Ja då var det snart dags för en ny vecka igen! Kommande vecka skall jag få jobba sju till fyra. Det känns skönt att inte komma hem så sent ett tag. Fasar lite för hur jag skall orka gå upp så tidigt. Övade lite i lördags när jag gick upp vid fem. Men tror jag förstörde det idag. Vaknade vid nio och va uppe och grejade lite sedan somnade jag vid elva igen och sov till ett! Kände inte ens att jag var trött. Låg i sängen och pratade med jonas och sen vaknade jag och såg att klockan var ett. Så får väll se när kroppen vill somna idag! Imorgon är det utförsäljning på jobbet igen. Hoppas man hittar lika bra fynd denna gång!:) Buggen idag var kul. Lärde oss något riktigt klurigt på slutet. Den heter skruven men jag fick inte riktigt kläm på den innan det var slut. Sedan åkte vi som vanligt hem till mig och jonas och kollade på Poirot. Kul! Ne nu skall jag fixa med lite lunch lådor så vi får mat imorgon! Puss å Kärlek Z:a

Kommentarer
Postat av: daniella

du är en riktig liten hemmafru du :P precis som jag :P

2009-02-16 @ 15:24:32
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0