Torsdag.

Jaa då var det redan torsdag igen och imorgon är det Fredag:) wieeee!Veckan har gått otriligt snabbt. har ju jobbat tidigt så har varit galet trött när jag äntligen kommit hem vid fem. så kanke därför det har gått så fort? För jag har ju inte gjort något speciellt. Igår var det tv-spel som gällde på tonår. Vi körde dans matta och guitar hero. Väldigt kul! Idag är vi hemma hos jonas mamma och umgås med jonas bros Oscar. Hans mamma är på någon middag eller nått sånt viktigt!:) I helgen har vi tänkt att åka på en liten road trip till Danmark eller Tyskland. Vi har inte bestämmt oss än. Jag blir glad bara vi kommer iväg någonstans. Kulkul. Föresten fick jag tider för nästa vecka idag. Alltid i sista sekund. Fick hela veckan! De flesta får bara två dagar! Idag fick jag inte jobba i buren somjag gjort de senaste månaderna. Fick gå ut på plock och pack. Man skall plocka 125 enheter i timmen. Kände mig galet långsam så körde stenhårt hela dagen och landade på 131ppt! inte illa för att inte ha plockat sedan början av november! Ne nu skall jag ducha! Puss & kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad är det du plockar för något??

2009-02-19 @ 19:03:38
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0