Torsdagen som började som katastrof men slutade toppen!

Imorse skulle jag till tandläkaren i Alingsås. En bi för mig a åka då jag bor utanför borås. Påväg dit började det kräksnöa! Jah hade hoppats på att komma i tid till jobbet genom att köra lite för snabbt, det kunde jag drömma om! Med snön kom även halkan! Trodde flera gånger att min sista stund var kommen men jag lyckades hålla mig på vägen! Kom dock för sent till jobbet. Sedan fick jag reda på att Carol (Den bästa och roligaste på jobbet)inte kommer få vara kvar längre än till sista mars. Hon har varit där så länge så då måste de ge henne fast tjänst och de kunde det inte. Kan verkligen inte t'nka hur det är att jobba där utan henne! Man märker när hon bara är borta en dag hur tråkigt allt blir. Det finns ingen ork eller energi utan henne! Företaget kommer förlora på att ta bort henne! Tycker så synd om henne! Efter jobbet skulle jag fika med Ellen. Riktigt trevligt blev det. Är galet dålig på att hålla kontakten med mina gammla klasskamrater dessvärre. Måste bli bättre på det. När vi sagt hejdå och jag var på väg till bilen sprang jag på Bark, Mattias och sofia (jobbkompisar). Så vi gick in och satte oss på cafe viskan ett tag. Illa mysigt:) Är så stolt, jag känner folk i Borås:)så dagen som bara kunde bli tråkig slutade på topp ändå! Och imorgon är det fredag! yes! Funderar på att köpa me fika å överraska med på jobbet! Puss & kärlek

Kommentarer
Postat av: Daniella

du glömde säga att vi bestämde att vi ska till ullared på söndag :)

2009-02-26 @ 23:00:44
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag också!

Jag vet inte riktigt. Jag snackade med jonas häromdagen och ni skulle bort nästa helg så vi har sagt helgen därefter men det får vi ju se om inte annat kommer emellan :) Rätt snart iallafall!

2009-02-27 @ 22:20:00
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0