Utförsäljning på CDON!

Det började pratas om utförsäljningen redan på onsdagen. Att man inte fick glömma pengar och påsar att plocka i!!! Tänkte vad är detta? Har folk med sig påsar när de handlar. Tänkte att det kanske var halva priset på filmer/boxar så tog med tre hundra och tänkte att jag kanske kommer därifrån med en film eller två. Aditro som företaget heter har CDONs grejer men även wedins mfl. Så på utförsäljningen ryktades det om att det även skulle vara lite väskor och skor. Jag kom typ två minuter innan de öppnade. Kön va galet lång. Kan lova att det inte var många kvar inne på jobbet! Alla sprang in och när jag fick se priserna förstod jag varför! Detta fick jag tag på: Fem filmboxar (10kr/st), tjugo filmer(5kr/st) ett par Tiger stövlar(20kr!!!!!) Ett par Tiger kängor(20kr!) Två par solglasögon med fodral(5kr/st), ett Espritskärp (5kr) En mexx väska (10kr) En Fiorelli handväska(10kr!!!!!) Två Björn Borg väskor (10kr/st!!!!!!!) Och allt detta kostade tot 240kr! Verkligen gaaaalet billigt! På måndag är det utföräljning igen! Nu skiter jag i att vi inte fick någon julklapp detta väger upp!!! Är sååå nöjd med mina köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0