Svårt att hinna med!

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen! Ber om ursäkt. Jag har varit i fjällen med min Jonas några dagar oxå. Får skylla lite på det! Annars har det inte hänt så mycket det sista! Igår var vi ett gäng från jobbet som var och fikade. Trevligt! Gillar verkligen när vi hittar på något efter jobbet! Åh snart är det helg! Denna helgen är fullspäckad med roligheter! På fredag skall vi bowla och gå ut med gänget från jobbet. På lördag förmiddag skall Carro och stefanie komma till borås så då skall vi träffas även ellen skulle vara me tror jag? Ser jag fram emot! På kvällen skall vi hem till en kompis och kolla finalen av melodifestivalen. Håller stenhårt på EMD:) På söndagen skall vi förhoppningsvis hem till jonas syster malin och ta lite kort! Nu är det dags för jobb! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0